Autor |
Wiadomość |
Edmoposter12 |
|
|
Vaati |
Wysłany: Czw 15:53, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
nic jest ciągle taki sam ;) |
|
|
Black wolf |
Wysłany: Czw 15:21, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
No nie napisałem tego sam ,chyba widać. A tak wogóle co się stało z moim avatarem??? |
|
|
Vaati |
Wysłany: Pią 14:40, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
gra fana,ale mi sie ie podoba egzekucja tej baby,przy której jest shotgan |
|
|
gonzo704 |
Wysłany: Pią 0:40, 29 Gru 2006 Temat postu: |
|
Gierka wrecz klasyk... Pare lat temu gralo sie w to godzinami i pewnie powiecie ze bluznie ale 1 bardziej mi sie podobala. Fabula : Nieziemska - Nie znam gierki z tak mega fabula. |
|
|
Vaati |
Wysłany: Czw 20:06, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
racja pawcio.
a kto w to grał?mi sie podoba znana sztuczka maxa z wyskokiem,oraz shotgun |
|
|
Paweuek |
Wysłany: Nie 9:15, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
Nie sądzę żeby Black Wolf napisał to sam Zero słów wstępu, od razu wklejony tekst z jakiejś strony, poza tym normalny człowiek nie używa zwrotów "femme fatale" ani "klimat noir" |
|
|
Prosiaq |
Wysłany: Nie 0:30, 28 Maj 2006 Temat postu: |
|
Ech... Max Payne2... Smutne i przykre wspomnienia... Znaczy się - gierka jest cudowna, ale fabuła nie jest wesoła... Pod koniec gry - aż płakałem |
|
|
Garrett |
Wysłany: Sob 18:16, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
sam to napisałeś? Chyba zagram. |
|
|
Black wolf |
Wysłany: Wto 8:34, 23 Maj 2006 Temat postu: Max Payne 2 |
|
Choć jego życie legło w gruzach, Max Payne powraca do nowojorskiej policji. W czasie rutynowego śledztwa w sprawie morderstwa, spotyka na swej drodze Monę Sax, kobietę, o której myślał, że nie żyje - femme fatale podejrzaną o morderstwo. To ona jest kluczem do wszystkich pytań, które go dręczą. Ale w mrocznym i tragicznym świecie nocy Nowego Jorku nic nie jest proste. Armia siepaczy podziemia stoi pomiędzy Maxem i odpowiedziami, których poszukuje. Jego wyprawa w głąb osobistego piekła musi trwać.
Wydana w 2001 roku gra Max Payne stała się natychmiastowym bestsellerem i zdobyła liczne nagrody. Teraz najsłynniejszy policjant gier komputerowych wraca w jeszcze bardziej dynamicznej przygodzie. "The Fall of Max Payne" to kolejne godziny wybuchowej akcji, niepowtarzalna grafika i świetna fabuła, przedstawiająca związek Maxa Payne'a i Mony Sax w stylu nawiązującym do klasycznych 'film noir'. A do tego, słynny już system bullet-time (teraz w wersji 2.0), który pozwala spowolnić akcję i dokonywać niesamowitych popisów w zwolnionym tempie. Z Maxem Payne żaden nowojorski przestępca nie ma szans! Współtworzona przez studio Remedy (twórców oryginalnego Max Payne) i amerykańską firmę Rockstar (GTA: Vice City) gra Max Payne 2: The Fall of Max Payne to kolejny hit spod znaku dynamicznej akcji!
Cechy gry:
- Atrakcyjna fabuła - pełna przemocy historia miłosna w stylu filmu noir, przedstawiająca romans pomiędzy gliniarzem Maxem Payne i podejrzaną o morderstwo femme fatale - Moną Sax. Mroczna, tragiczna i zawiła fabuła jest pełna szokujących zwrotów akcji i niespodzianek
- Słynne już wystrzałowe wyczyny Maxa Payne w zwolnionym tempie, powracają dzięki jeszcze bardziej zaawansowanym opcjom. Przygotuj się na Bullet Time w wersji 2.0!
- Nowe rodzaje broni i sposoby atakowania powodują, że Max Payne 2 jest jeszcze bardziej dynamiczny niż jego poprzednik
- Zaimplementowanie silnika fizycznego Havok oznacza niepowtarzalną zależność postaci od środowiska w którym występują
- Szczególnie efektowne są sceny w zwolnionym tempie w czasie walk pomiędzy postaciami.
- Nowe procedury sztucznej inteligencji - sprzymierzeńcy Maxa pomogą mu w walce, a zachowanie przeciwników jest jeszcze bardziej wiarygodne
- Zadziwiający poziom szczegółowości grafiki - ekstremalnie dopracowane lokacje z fotorealistycznymi teksturami, bogate efekty oświetleniowe i wspaniale animowane postacie (wraz z animacją twarzy i synchronizacją ruchu ust w czasie wygłaszania kwestii)
- Gigantyczne nakłady na produkcję - przy tworzeniu gry wykorzystano filmowych kaskaderów do tworzenia animacji metodą motion-capture, postaciom głosu użyczają profesjonalni aktorzy, a lokacje opracowano na podstawie materiałów zgromadzonych w Nowym Jorku |
|
|